I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 9, 2011

,,tRIp balIK KE KEDAh...

urMHHH...MooD::PERJAlana jauh x ku rasa...kerna hati ku mlonjak sama...ingin berjuma sanak saudar...yg selalu ber main di mata(mcm raya la plak..),,,hepy:dpat balik ke rumah...


MANJA je lebih...rasa mcm baru je balik...tapi ntah kali ni rasa MCM NAK Balik sesangat2...keadaan AKU KAT SINI KOt..yg membuatkan hati aku merONTA2 nak balik umah....


saje menghabiskan KEboringan DALAM KETA nih....sebelum mata terpejam rapaat!TAHAN Mata dari pukul 3 pagi lag tadi..bagUN awal tolong kAKAKKU bgkus nASI LEmak..bukan senang taw,bagI SESAPE yg xpenah BALUT NS lemAK ngan dauN PISANG...

alahAI MCM AKU DULU...1st balut 2 ha...mcm2 bentuk dah...huhu...tapi sekarang daH AGK pro  tera ckiT!..NGEEEE....akak pun saje2 je dy sonok mnjual dekat OFFICE 2...TIPU LAH KALAU XSEDAP...sdap lgi dr nasi lemak antarabgsa 2...heheh..



NI AH...ckit2 keje AKU A.K.A budak lepasan SPM,,salain menjage ank buah yg paling3 AKU sayang(ade pun sorang)...bile ntah nak dapat LAGI sorang nih...LAMBAT AG..ALMATnya tnggu ank sendiri LAH...NGEE..MEMAIN JE...





TO my HANAN2 di luar sane:::;;
sweet things r easy 2 buy...sweet person r difficult 2 find
life ends when u stop dreaming...hope ends when u stop believing....
love ends when u stop caring...while friendship stop when u stop sharing
       

No comments:

Post a Comment