I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, March 6, 2011

CINTA DAN PERSAHABATAN

Sesuatu yg kita nanti dgn penuh kesabaran pasti akn


 menghasilkan satu keuntungan yang amt manis...walaupun 


pnantian itu terlalu lama dan memeritkan..tetapi habuan yg 


bakal kita terima sungguh bernilai.....HOPEFULLY!!




suraT!


Sebenarnya kan awak, saya suka awak. Saya xtahu macam mana nak describe betapa sukanya saya kat awak.


Saya tahu perasaan tu saya sorang je yang rasa. Sebab awak c0ol je, dan yang paling penting awak memangxpandang saya langsung!


Awak, maybe orang akan kata "geli" bila dengar or baca luahan hati saya untuk awak ni. Tapi, saya sememangnya xpernah mintak untuk suka pada sesiapa. Sunggoh! Saya memang xpernah mintak pon! Setakat doa untuk dikurniakan jodoh yg baik itu adalah...tapi, xpernah pulak mintak untuk terjatuh hati.




Saya ni 'kureng' sikit la dari awak. Perangai pon....entahla. Awak tahu banyak pasal agama. Saya tahu jugak, tapi.. entahla.... Saya jadi malu dengan awak. Saya xtahu nak sorok muka kat mana bila terserempak dengan awak, tapi, naseb baek tempat tinggal kita jauh!



saya takut perasaan saya ni membuatkan saya lupa kepada Maha Pencipta yang menciptakan segala sesuatu. Saya jadi takut sangat awak! Saya xmahu perkara ni akan mendorong saya 
buat perkara-perkara yang tidak diingini!


Awak, saya mintak maaf banyak-banyak!!! Walaupon hakikat dan realitinya awak xbaca pon curahan hati saya ni, saya tetap nak mintak maaf kat awak.... Saya harap saya boleh lupakan awak nanti.... Saya doakan awak bahagia dengan kehidupan awak...Awak, kalau awak bahagia, secara automatiknya saya akan turut bahagia.. Itu hakikat!!


Pertama kali ku dengar suaramu
Sayunya hatiku merindui dirimu
Walaupun belum kita bersua muka
Namun aku tetap jatuh cinta

Pertama kali ku bertemu denganmu
Hatiku terpaut melihat senyumanmu
Aku mengharap engkau menerimaku
Kerna aku bersedia menyintaimu



######aduhaiii...melayani perasaan la sekarang ni..ntah apa rasa pun xtaw...keadaan sekarang mmbuatkan aku xpk tentg diri sendiri...hanya memikirkan kesenangan n kbhagiaan org lain...smpai dri sendiri pun tah apa jadik...tapi 2 xpenting bg aku...aku ok jew!!hopefully!...keadaan akn jadik mcm besa balik...######

2 comments:

  1. Dia memang tak tau ke yg awk minat diaa..? Ouhh.. sweetnyee...:)

    ReplyDelete
  2. xkan tawu...diam2 sendiri jea...ngeee!

    ReplyDelete