I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 16, 2011

...kANGen BAngaT....



LANDMARK KULIM...
HEHE...jumpa kengkawan.saje nak setelkan n tolong depa isi borang maktab,upu n lain2...dari kul 10.30..aku sampai umah kul 7 kot..lama kan...huhu...nasib dalam landmark 2 semua ada...bez...borak2 macam kat sek dulu balik..paling bising PNAT la..
orang balik plkn kan...siap dpt pkwe baru
lg...hehe..xfair2..
TP xpe...hehe..aku hepy da skarang
means what!!!!
norazizah ke????
alamak..aku ingat smpy detik ni dia tgur aku..
gila!muka cuak...
kalau ada org amik gmbar aku tyme
2..mesty lawak kan ekspersinya.haha...
malu la plak...
THAKZ!!KASI SUpRISE
haha...mai xgtaw..tngk borak jap ja
jgn buat lg dah..malu satu pasal...
cam jgk muka aku eh...
familiar jgk la noooh....

muka lain la...2 xperasan...8868


SEGALA...masalh hilang abis..duk 
ngan kawan2...


TApi...yg sdehnya..balik2 je bawak abah g berubat,,,cian abah dah lama
demam...org kampung ckap 2 bukan dmam
biasa...rsau jgk aku.
2 try berubat tradisional plak,,,
alhamdulilah...minx2 pe yg pkcik 2 ckp leh
nuatkan abh sembuh yea...
PAKCIK 2 suh sape yg datang semalam
try mnum kpi...dy cmpur ngan madu n telur ayam 
kmpg...
gile!mula2..pk 2kali gak nak makan...
dah makan 2 sedap plak..
hehe
dy xdak untk apa pun..pakcik 2 amal mnum bnda 2 ja..
alhamdulilah..dy xpnah sakit...
n xpnah rasa dmam pun...
perggggh!!klebihan dy 2..berubat orang sama...
 ok jgak...t try buat tngk..agak2 lalu x nak mnum..
heheh...hmmm...bila ag eh leh jumpa kawan2 mcm 2...
ada rzeki/jdoh...ada..hehe
aVVIOUss!!!!


Saturday, March 12, 2011

...apa cer????cer BARU.....

SKARANG kot baru rleks ckit...sabtu,,kenduri umah pengantin pmpuan...isnin,,kenduri umah pengantin laki plak...hehehe
PNAT btol smalam tyme kenduri,,kena buat air..buat makanan pngantin...huhu..pas 2 yg paling penatnya posing2 nagn ierah la...haha..kalah pngantin kot...
SAJE syok2 kan.....
LAMBAT lagi nak merasa...mcm 2 ah jadinya..hahha
XPE2.....janji xkacaw orang...kami wat hal kami sendiri je...
HEHE....ni ah keje2 kami bila daH SMPAI PTG...DGN SPUPU2 haha..penat der.......ptg ahad baru bertolak ke kulim...bawak kak anum skali...sok alamatnya jadi photographer lagi la kot...huhuhu...DAH gila lensa dah jadi..haha...skali nagn kak2 aku skali,,,,,buukan slalu kan....dalam bnyak2 gambar aku suka gambar nih....
nice kan..mcm dlm frem!
                                                                   Smapai cni je kot...NANTI AKU CITA lagi kenduri untuk belH ki plK...SMALAM TEMA SILVER...ESOK tema merah plak...
K DAAA...AVIOUSS!
.

Wednesday, March 9, 2011

,,tRIp balIK KE KEDAh...

urMHHH...MooD::PERJAlana jauh x ku rasa...kerna hati ku mlonjak sama...ingin berjuma sanak saudar...yg selalu ber main di mata(mcm raya la plak..),,,hepy:dpat balik ke rumah...


MANJA je lebih...rasa mcm baru je balik...tapi ntah kali ni rasa MCM NAK Balik sesangat2...keadaan AKU KAT SINI KOt..yg membuatkan hati aku merONTA2 nak balik umah....


saje menghabiskan KEboringan DALAM KETA nih....sebelum mata terpejam rapaat!TAHAN Mata dari pukul 3 pagi lag tadi..bagUN awal tolong kAKAKKU bgkus nASI LEmak..bukan senang taw,bagI SESAPE yg xpenah BALUT NS lemAK ngan dauN PISANG...

alahAI MCM AKU DULU...1st balut 2 ha...mcm2 bentuk dah...huhu...tapi sekarang daH AGK pro  tera ckiT!..NGEEEE....akak pun saje2 je dy sonok mnjual dekat OFFICE 2...TIPU LAH KALAU XSEDAP...sdap lgi dr nasi lemak antarabgsa 2...heheh..



NI AH...ckit2 keje AKU A.K.A budak lepasan SPM,,salain menjage ank buah yg paling3 AKU sayang(ade pun sorang)...bile ntah nak dapat LAGI sorang nih...LAMBAT AG..ALMATnya tnggu ank sendiri LAH...NGEE..MEMAIN JE...





TO my HANAN2 di luar sane:::;;
sweet things r easy 2 buy...sweet person r difficult 2 find
life ends when u stop dreaming...hope ends when u stop believing....
love ends when u stop caring...while friendship stop when u stop sharing
       

Tuesday, March 8, 2011

lari DARI MASALAH @ tipu DIRI sendiri

Lebih kurang ja kot tajuk 2...huhu..malas nak pk un ada gak...giler!awat la aku terperangkap dalam keadaan nih...sekarang nih rasa mcm xsabar2 ja nak smbung blaja...bole sibukkan diri dgn study..
.xdek la pk maslah yg rumit2 nih...huhu...almaklumlah sekarang xdek apa nak buat,2 yang asyik pk ja...even peting bg aku n penting jgk untuk orang lain...huhu...
WALIMATUL URUS!!!
TP..esok aku akan balik ke kulim...wah! xsabar der...tngk muka mak abah mesti teng jer t...jgn sapa kcw aku eh kat sana....balik ni coz kenduri kak anum hari sabtu...dah nak kawen pun dia...


mga kak anum n pasangan bhagia hingga ke akhir hayat ehh...aku PUN DAH LAMA XMAKAN NASI MINYAK NIH...
nasi minyak ke nasi kandar ni...ngee!




pas kenduri kak anum,,cuti sekolah kan...seminggu...ble la aku rehat2 kat kulim...rindu kat kawan2..t kita jumpa eh...siyez rindu kat ampa....


OK LAH.THATS ALL FOR TODAY!NGEE..

menCARI keTENANGan jaP!!!

Walaupun kita telah memaafkan segala perbuatan org itu namun luka di hati tetap adaa...(",)...


XXXXxxxx.....(^_^)....xxxxXXXX
*~Hidup ini indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan~*

When U Were Born, U Were Crying & People Around U Were Smiling. Live Ur Life 2 The Fullest So That When U Die, U R Smilling & People Around U R Crying('_")...


I'M THE ONE WHO WANTS TO BE WITH YOU
DEEP INSIDE I HOPE YOU FEEL IT TOO
WAITED ON A LINE OF GREENS AND BLUES
JUST TO BE THE NEXT TO BE WITH YOU...(^-^)

next surat untuk DIRI SENDIRI!

AAwak....
Kita selalu bertemu.,,.Tapi tak pernah bertegur sapa.,,..Saya selalu tengok awk.,.Tapi awak tak perasan,,.Awk..kalau kita selisih,
Sy xtahu samada nak senyum atau x kat awk,.Akhirnya sa pandang tempat lain.,,.
Buat-buat tak nampak awak.Bila sy nmpk awk....sy rasa berdebar2
A
utomatik sy akan tersenyum sowang2....Dah puas sy kawl....Tapi masih juga nak tersenyum.,,
upanya ada orang perasan la..ala..semejak hari 2...sy dah takot nak tngk awk..nt org perasan lagi..,,.kan malu..xpe,,,saye simpan je dalam hati ni...MOGA allah dapat bc segala isi hati sy!






Sunday, March 6, 2011

CINTA DAN PERSAHABATAN

Sesuatu yg kita nanti dgn penuh kesabaran pasti akn


 menghasilkan satu keuntungan yang amt manis...walaupun 


pnantian itu terlalu lama dan memeritkan..tetapi habuan yg 


bakal kita terima sungguh bernilai.....HOPEFULLY!!




suraT!


Sebenarnya kan awak, saya suka awak. Saya xtahu macam mana nak describe betapa sukanya saya kat awak.


Saya tahu perasaan tu saya sorang je yang rasa. Sebab awak c0ol je, dan yang paling penting awak memangxpandang saya langsung!


Awak, maybe orang akan kata "geli" bila dengar or baca luahan hati saya untuk awak ni. Tapi, saya sememangnya xpernah mintak untuk suka pada sesiapa. Sunggoh! Saya memang xpernah mintak pon! Setakat doa untuk dikurniakan jodoh yg baik itu adalah...tapi, xpernah pulak mintak untuk terjatuh hati.




Saya ni 'kureng' sikit la dari awak. Perangai pon....entahla. Awak tahu banyak pasal agama. Saya tahu jugak, tapi.. entahla.... Saya jadi malu dengan awak. Saya xtahu nak sorok muka kat mana bila terserempak dengan awak, tapi, naseb baek tempat tinggal kita jauh!



saya takut perasaan saya ni membuatkan saya lupa kepada Maha Pencipta yang menciptakan segala sesuatu. Saya jadi takut sangat awak! Saya xmahu perkara ni akan mendorong saya 
buat perkara-perkara yang tidak diingini!


Awak, saya mintak maaf banyak-banyak!!! Walaupon hakikat dan realitinya awak xbaca pon curahan hati saya ni, saya tetap nak mintak maaf kat awak.... Saya harap saya boleh lupakan awak nanti.... Saya doakan awak bahagia dengan kehidupan awak...Awak, kalau awak bahagia, secara automatiknya saya akan turut bahagia.. Itu hakikat!!


Pertama kali ku dengar suaramu
Sayunya hatiku merindui dirimu
Walaupun belum kita bersua muka
Namun aku tetap jatuh cinta

Pertama kali ku bertemu denganmu
Hatiku terpaut melihat senyumanmu
Aku mengharap engkau menerimaku
Kerna aku bersedia menyintaimu



######aduhaiii...melayani perasaan la sekarang ni..ntah apa rasa pun xtaw...keadaan sekarang mmbuatkan aku xpk tentg diri sendiri...hanya memikirkan kesenangan n kbhagiaan org lain...smpai dri sendiri pun tah apa jadik...tapi 2 xpenting bg aku...aku ok jew!!hopefully!...keadaan akn jadik mcm besa balik...######