I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 8, 2011

menCARI keTENANGan jaP!!!

Walaupun kita telah memaafkan segala perbuatan org itu namun luka di hati tetap adaa...(",)...


XXXXxxxx.....(^_^)....xxxxXXXX
*~Hidup ini indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan~*

When U Were Born, U Were Crying & People Around U Were Smiling. Live Ur Life 2 The Fullest So That When U Die, U R Smilling & People Around U R Crying('_")...


I'M THE ONE WHO WANTS TO BE WITH YOU
DEEP INSIDE I HOPE YOU FEEL IT TOO
WAITED ON A LINE OF GREENS AND BLUES
JUST TO BE THE NEXT TO BE WITH YOU...(^-^)

next surat untuk DIRI SENDIRI!

AAwak....
Kita selalu bertemu.,,.Tapi tak pernah bertegur sapa.,,..Saya selalu tengok awk.,.Tapi awak tak perasan,,.Awk..kalau kita selisih,
Sy xtahu samada nak senyum atau x kat awk,.Akhirnya sa pandang tempat lain.,,.
Buat-buat tak nampak awak.Bila sy nmpk awk....sy rasa berdebar2
A
utomatik sy akan tersenyum sowang2....Dah puas sy kawl....Tapi masih juga nak tersenyum.,,
upanya ada orang perasan la..ala..semejak hari 2...sy dah takot nak tngk awk..nt org perasan lagi..,,.kan malu..xpe,,,saye simpan je dalam hati ni...MOGA allah dapat bc segala isi hati sy!






No comments:

Post a Comment