I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 8, 2011

lari DARI MASALAH @ tipu DIRI sendiri

Lebih kurang ja kot tajuk 2...huhu..malas nak pk un ada gak...giler!awat la aku terperangkap dalam keadaan nih...sekarang nih rasa mcm xsabar2 ja nak smbung blaja...bole sibukkan diri dgn study..
.xdek la pk maslah yg rumit2 nih...huhu...almaklumlah sekarang xdek apa nak buat,2 yang asyik pk ja...even peting bg aku n penting jgk untuk orang lain...huhu...
WALIMATUL URUS!!!
TP..esok aku akan balik ke kulim...wah! xsabar der...tngk muka mak abah mesti teng jer t...jgn sapa kcw aku eh kat sana....balik ni coz kenduri kak anum hari sabtu...dah nak kawen pun dia...


mga kak anum n pasangan bhagia hingga ke akhir hayat ehh...aku PUN DAH LAMA XMAKAN NASI MINYAK NIH...
nasi minyak ke nasi kandar ni...ngee!




pas kenduri kak anum,,cuti sekolah kan...seminggu...ble la aku rehat2 kat kulim...rindu kat kawan2..t kita jumpa eh...siyez rindu kat ampa....


OK LAH.THATS ALL FOR TODAY!NGEE..

No comments:

Post a Comment