create your own banner at mybannermaker.com!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 16, 2011

...kANGen BAngaT....



LANDMARK KULIM...
HEHE...jumpa kengkawan.saje nak setelkan n tolong depa isi borang maktab,upu n lain2...dari kul 10.30..aku sampai umah kul 7 kot..lama kan...huhu...nasib dalam landmark 2 semua ada...bez...borak2 macam kat sek dulu balik..paling bising PNAT la..
orang balik plkn kan...siap dpt pkwe baru
lg...hehe..xfair2..
TP xpe...hehe..aku hepy da skarang
means what!!!!
norazizah ke????
alamak..aku ingat smpy detik ni dia tgur aku..
gila!muka cuak...
kalau ada org amik gmbar aku tyme
2..mesty lawak kan ekspersinya.haha...
malu la plak...
THAKZ!!KASI SUpRISE
haha...mai xgtaw..tngk borak jap ja
jgn buat lg dah..malu satu pasal...
cam jgk muka aku eh...
familiar jgk la noooh....

muka lain la...2 xperasan...8868


SEGALA...masalh hilang abis..duk 
ngan kawan2...


TApi...yg sdehnya..balik2 je bawak abah g berubat,,,cian abah dah lama
demam...org kampung ckap 2 bukan dmam
biasa...rsau jgk aku.
2 try berubat tradisional plak,,,
alhamdulilah...minx2 pe yg pkcik 2 ckp leh
nuatkan abh sembuh yea...
PAKCIK 2 suh sape yg datang semalam
try mnum kpi...dy cmpur ngan madu n telur ayam 
kmpg...
gile!mula2..pk 2kali gak nak makan...
dah makan 2 sedap plak..
hehe
dy xdak untk apa pun..pakcik 2 amal mnum bnda 2 ja..
alhamdulilah..dy xpnah sakit...
n xpnah rasa dmam pun...
perggggh!!klebihan dy 2..berubat orang sama...
 ok jgak...t try buat tngk..agak2 lalu x nak mnum..
heheh...hmmm...bila ag eh leh jumpa kawan2 mcm 2...
ada rzeki/jdoh...ada..hehe
aVVIOUss!!!!


No comments:

Post a Comment