I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, May 9, 2011

rZEKI D mana2..susah dulu,seng kmudian

__________________________________________________
Assalamualaikum.Alhamdulilah anda layak utk ke Mesir.Surat tawaran & lain2 yg berkaitan sadang dalam proses utk diposkan kepada anda,Tahniah!
________________________________________________
                                 TAHNIAH!!!
Adalah kami dengan sukacitanya memaklumkan bahawa saudara/i ditawarkan masuk ke Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA) bagi mengikuti program pengajian seperti berikut:
PROGRAM  :  D2701
  :  DIPLOMA PENGAJIAN ISLAM (SYARIAH)
KEMASUKAN  :  SESI SEM I 2011/2012
TEMPAT  :  UniSZA KAMPUS GONG BADAK
TARIKH DAFTAR  :  6 JUN 2011 (ISNIN)
 _________________________________________________________________________________________




T A H N I A H !

Anda Ditawarkan Untuk Mengikuti Pengajian Ke Tingkatan 6 Bawah
Berikut Adalah Maklumat Tawaran


NO KAD PENGENALAN:93080808****

ANGKA GILIRAN:KM043A151
NAMA:NORAZIZAH BINTI ABD MANAN
SEKOLAH ASAL:SMK TAMAN JELUTONG
JURUSAN:AGAMA
SEKOLAH DITAWARKAN:SMKA SIK
TARIKH MENDAFTAR:9 MEI 2011
___________________________________________________________



    
 
NO KAD PENGENALAN / PASSPORT
IC / PASSPORT NUMBER
930808******
   
 NAMA
NAME
NORAZIZAH BINTI ABD MANAN
   
 
PROGRAM YANG DITAWARKAN
OFFERED PROGRAMME
ASASI PENGAJIAN ISLAM
FOUNDATION OF ISLAMIC STUDIES
   
 SESI PENGAMBILAN
INTAKE SESSION
JUN 2011
JUNE 2011
 _______________________________________________________________________
agak pening pk yang mana satu nak..masing2 de kelebihan tersndiri...
nak bncang ngan family pun xsempt,,stpm dgn cara stpm(singkat,sjil laku)
,diploma(lama,sjil leyh minx keje,jauh),mesir(jauh,ongkos nya lagi)...
lau nak ikukan,nak nsgt ke mesir 2..tapi pk pasal abh...
trus xjd..yela,kalu dah pegi sana...ntah bila nak balik...sush nak balik..
SETEL SATU HAL!!

FOM6 plak...aika ngan pia ajak aku smbung fom6 kat smap labu..sek cluster 2.
.lau nak smbung,isnin dah kna g dftar...aku pe psiapan pun xdak..
baju,barang bk dok asrama...mak abh xde kat uma..slalu mak buatkan baju sek..
tarikh dh lepas..aku un xg..

DIPLOMA je la...alhamdulilah,dpat..kos pun ok,minat..tarikh nak dftar agk lmbat g..
sempat la aku prepare..n mudh2an abah pun sembuh tyme nak g sane t..
leh antar aku g sane....lau x,abg kak aku la...abah cepat2 sembuh k...
t leyh antar adk g sane..(de ckp kat abh,abh kena sihat taw,t sape nak antar adk g trggnu,kita p awal leyh jln2 kan...:(..abh ngis!)

XLAMA DAH,kan jadi mhsswi di unisza,kmpus ktmprori islam,jabtan syriah...!!

TAKOt sbenarnya,minx2 la dpat kawan y baik kat sana..n bole bimbing aku t...
pngaruh kawan ni kuat taw...tmbah berada d prantauan(perantaun la sngt)..
jauh dari kluarga..kawan 2 pnting gila...hopefully!
____________________________________________________________________


1 comment: