create your own banner at mybannermaker.com!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, January 20, 2011

ERTI ISLAM YG SEBENAR

kadangkala..Allah sembunyikan matahari,Dia terbitkan hujan bersama ribut petir..
kita tertanya-tanya..mana menghilangnya matahari,rupa-rupanya Allah memberi kita pelangi..mungkin..Allah telah mengatur apa yang terbaik buat kita...

XSANGKA....pertemuan di kebun pak syariff,,penang..yg xsampai 48 jam telah mngajar ky erti islam yg sebenar...bez...(KEM EXPLORASI REMAJ ISLAM)..yg tidak kan ku lupa wat selamnya...kat ctulah aku blaja pntingnya ukhwah ssma islam..kt ctulah aku dpt pnglaman makn dalm talam...pngalman yg mbina...terima kasih allah bfg aku pluang 2...hurmm...

ALHAMDULILLAH..aku dtakdirkan dapat ahli kumpulan yg bez2....nabilah1,,nabilah2,,maziah,,wafa,,syafiqah,,yana...GOAL!!!!!!!!!generation of ulul albab...kzizah rndu la kat ampa semua...moga kita dapat terus berjuang untuk agama ek..untuk kembalikan empayar islam mcm dulu kala...AMIN
KAT SANA..aku rasa kcik sngt...even kami yg plg sseniur...aku,mayah,nadia,bheiy....tapi tngk2 adik2 lagi hebet...cukup dari cara cakap tyme presentation...semua berpandukan alquran  dan hadis..aisyah::kzizah ingt lagi kata2 aisyah tyme wat presentation kat tepi pantai 2...JADILAH WANITA YG XMEMANDANG DAN XDIPANDANG....bsaq btool makna 2....harap trus bersemadi dalam diri nih....doakan..

No comments:

Post a Comment